اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

متانی: مجلس پژمرده و خفته نمی‌تواند کشوری قوی رقم بزند

رئیس جبهه متحد مستقلین گفت: مردم چهل سال پای انقلاب ایستاده و برای آن هزینه داده‌اند لذا مردم روز جمعه نشان خواهند داد که ایثارگر واقعی در انتخابات کیست.

متانی: مجلس پژمرده و خفته نمی‌تواند کشوری قوی رقم بزند

حسین فیروزنژاد-به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، علیرضا متانی رئیس جبهه متحد مستقلین عصر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری در دفتر این جبهه، اظهار داشت: این جبهه به عنوان یک جریان سیاسی و اجتماعی که اجازه فعالیت قانونی خود را از وزارت کشور کسب کرده است با محوریت جریان ایثارگران و نگاه توسعه ای و فرهنگی و سیاسی و پاسداشت اصلاح امور اقدامات خوبی داشته است و بنا دارد طلائیه دار جریان سوم کشور بوده و فضا را از حالت دوقطبی اصلاح طلبی و اصولگرایی خارج کند.

وی افزود: در خانه احزاب به عنوان جریان سوم توانستیم کاندیدای دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب را شکست دهیم.

رئیس جبهه متحد مستقلین تصریح کرد: در انتخابات پیشرو با عنایت به نظرسنجی‌های مختلف، جبهه متحد مستقلین توانسته نظرها را به خود جلب کند؛ هر چند که از نهادهای مختلف هم گلایه داریم و فریاد دروغین اصلاح طلبان که می‌گویند کاندیداهای ما را حذف کردند فریبی بیش نبود در حالی که آنها در تمامی شهرها نیرو دارند.

متانی افزود: اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته مجلس را در اختیار داشتند ولی قانون احزاب و قانون انتخابات را اصلاح واقعی نکردند ولی  امروز فریادشان گوش فلک را پر کرده و جریان ایثارگران و مستقلین هم قربانی مطامع دو جریان دیگر شدند.

وی گفت: کاندیداهای جبهه متحد مستقلین در کشور قوی هستند و ان‌شاءالله این جریان انقلابی در مجلس آتی شکل گرفته و کمک حال رهبر معظم انقلاب و قطع کننده دست مفاسد خواهد بود.

متانی اظهار داشت: جریان اصلاحات و اصولگرا سالها در کشور وقت داشتند که مشکلات را حل کنند ولی ما شاهد وجود مشکلات زیادی هستیم؛ اگر می بینید که ما در کشور پیشرفت‌هایی داشته ایم به گنجینه دفاع مقدس باز می گردد نه جریانات سیاسی کشور. 

رئیس جبهه متحد مستقلین اظهار داشت: مکتب این جبهه ایثارگر، مکتب سلیمانی است ولی جریانات سیاسی دیگر باید مکتب خود را مشخص کنند و پاسخ دهند چرا با فقرا نیستند و حاضر نیستند به حاشیه های جنوب کشور و تهران و فقر بروند؛ چرا بزرگان اصولگرا و اصلاح طلبان حاضر نیستند با مستضعفین بنشینند و بلند شوند.

متانی گفت: مردم در انتخابات به همه ثابت خواهند کرد چه کسانی متعلق به مردم بوده اند و باید پاسخ دهند چرا این دو جریان خدمات کشور را به نام ثبت می کنند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان چرا فرار رو به جلو می کنند در حالی که بیشترین تایید شدگان متعلق به همین جریان و  اصولگراها هستند ولی اکثر نامزدهای جبهه متحد مستقلین تایید صلاحیت نشدند.

متانی خاطرنشان کرد: مردم چهل سال پای انقلاب ایستاده و برای آن هزینه داده اند لذا مردم روز جمعه نشان خواهند داد که ایثارگر واقعی در انتخابات کیست.

رئیس جبهه متحد مستقلین گفت: متاسفانه سیاسیون خود را به خواب زده‌اند ولی با این حال جبهه متحد مستقلین در نظرسنجی ها جایگاه برتری دارد و بنا داریم مجلس انقلابی تشکیل دهیم و بر همین اساس بنا نداریم در برابر فشارها کوتاه بیاییم.

وی افزود: متاسفانه برخی مسئولین می‌گویند از گرانی‌ها خبر نداشته و صبح جمعه خبر پیدا کرده است؛ دولت و مجلس، مردم را چه فرض کرده اند؟

وی اظهار داشت: مجلس پژمرده و خفته نمی تواند کشور قوی رقم بزند.

متانی اظهار داشت: جبهه متحد مستقلین تمام تلاش خود را برای مجلس قوی به کار خواهد بست.

رئیس جبهه متحد مستقلین خاطرنشان کرد: از ملت شریف ایران و بویژه ایثارگران که صاحبان اصلی این انقلاب هستند می خواهیم برای خدا و نظام و مردم پای صندوق آرا آمده و صدای خوبی برای مردم باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول